Harjoitteluvoucher-hakuaika 15.11.-30.11.2020

Harjoitteluvouchereita haettavana vuonna 2021 suoritettaviin harjoitteluihin.

Harjoitteluvoucher on Vaasan yliopiston myöntämä rahallinen harjoittelutuki. Harjoitteluvoucherit suunnataan jo pidemmälle opinnoissaan edenneille perustutkinto-opiskelijoille, joilla on tarve oman alan työkokemukselle.

Harjoitteluvoucheria hakee opiskelija ja se maksetaan hänet palkkaavalle työnantajalle. Harjoitteluvoucherin arvo on 1800€ ja edellyttää vähintään 3 kk:n harjoittelua ja KELAn määrittelemää työssäoloehdon täyttävää palkkaa. Harjoittelupaikan ei tarvitse olla tiedossa vielä harjoitteluvoucheria haettaessa.

Harjoitteluvoucher-hakuaika on 15.11.-30.11.2020.

Hakulomakkeen löydät Harjoitteluvoucher-verkkosivulta. Tietoa harjoitteluvoucherin myöntämisen ja käyttämisen edellytyksistä löydät Harjoitteluvoucherin ehdot-sivulta. Tutustuthan ehtoihin ennen hakemista.

Lisätietoja: harjoittelu@uwasa.fi