Hyvinvointiviikon 2021 luentojen tallenteet ja palautekysely

Hyvinvointiviikko 2021 - The Week of Well-being 2021
Vaasan yliopiston, Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan ja yhteistyökumppaneiden yhteistyössä järjestämää opiskelijoiden ja henkilökunnan hyvinvointiviikkoa vietettiin viikolla 43. Kiitos kaikille osallistujille!

Hyvinvointiviikon luentojen materiaalit löydät VYY:n Hyvinvointiviikko-verkkosivulta

Alapuolelta löydät linkit hyvinvointiviikon luentojen tallenteisiin, jotka ovat nähtävissä 26.11.2021 saakka.Pääset näkemään tallenteet HAKA-kirjautumisen kautta.

Vastaathan hyvinvointiviikon palautekyselyyn

Tulevien hyvinvointiviikkojen järjestelyjen kannalta on arvokasta, jos ehdit vastata vuoden 2021 hyvinvointiviikon palautekyselyyn 26.11.2021 mennessä.

Voit antaa palautetta tämän vuoden järjestelyistä ja tapahtumista sekä ehdotuksia seuraavan hyvinvointiviikon järjestäjille. Toivomme palautetta myös niiltä, jotka eivät tänä vuonna päässeet osallistumaan - millä saisimme sinut mukaan seuraavalla kerralla?

Hyvinvointiviikon arvonta

Minimessuilla arvontaan osallistuneiden kesken on arvottu erilaisia tuotepaketteja. Voittajille on ilmoitettu asiasta sähköpostitse.

Hyvinvointiviikon työryhmä