Ilmoittaudu nyt EUNICE-kesäkurssille Introduction to Global Studies

Henkilö piirtää hiekkaan sydämen.
Espanjalaisen Cantabrian yliopiston järjestämä kansainvälinen kesäkurssi Introduction to Global Studies (3 ECTS-opintopistettä) on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita globaaleista asioista ja haluavat oppia globaalista opiskelusta monikulttuurisessa ympäristössä.

Ilmoittautuminen kurssille on avoinna 13. toukokuuta 2022 klo 11:00 asti.

Lue lisää englanninkielisestä uutisesta.

Tietolaatikko

Vaasan yliopisto on perustanut yhdessä kuuden eurooppalaisen korkeakoulun kanssa EUNICE-verkostoyliopiston. Verkosto tukee koulutusta ja tutkimusta, jolla ratkaistaan yhteiskunnallisia haasteita yhdessä alueiden teollisuuden, työelämän sekä sosiaalisten ja kulttuuristen yhteisöjen kanssa.

EUNICE-verkostoyliopisto tarjoaa opintoja, joiden sisällöt perustuvat laadukkaaseen tutkimukseen, haastavien yhteiskunnallisten ilmiöiden ratkaisemiseen ja työelämän tarpeisiin. Ensivaiheessa hankekumppaniyliopistot tarjoavat verkkokursseja toisilleen ja myöhemmin hankkeessa suunnitellaan yhteisesti tuotettuja opintoja. Virtuaalista oppimista tukemaan suunnitellaan ja perustetaan virtuaalinen laboratorio. Verkostoyliopisto toimii alustana, jossa yliopistojen tutkijat, opiskelijat ja työelämäkumppanit yhdessä ratkovat ongelmia.