Jatkuva haku vaihtoon lv. 2021-2022

Exchange destination
Jäljellä olevia vaihtopaikkoja lukuvuodelle 2021-2022 voi hakea 12.4. alkaen Jatkuvassa haussa.

Aikaisemmilta hakukierroksilta jäljellä olevia vaihtopaikkoja (Erasmus, Nordplus, Double Degree, kahdenväliset kohteet) lukuvuodelle 2021-2022 voi hakea Jatkuvassa haussa, joka on käynnissä 12.4.-31.10.2021.

Jatkuvan haun paikat täytetään pääsääntöisesti hakujärjestyksessä hakijan täyttäessä valintakriteerit. Jatkuvassa haussa on hyvä huomioida eri yliopistojen hakuajat, jotka ovat yleisimmin huhti-kesäkuussa syksyn vaihtoihin ja syys-marraskuussa kevään vaihtoihin.

Jatkuvassa haussa mukana olevat kohteet löytyvät Vaihtokohteet -sivulta ja paikkatilannetta päivitetään sivulla ajantasaisesti. Haettavissa olevat paikat on merkitty Ongoing application 21-22 -tunnisteella.

Hakuohjeet, valintakriteerit ja linkin hakulomakkeelle löydät Opiskelijat-sivuilta kohdasta Opinnot > Kansainvälisyys ja vaihto-opiskelu > Vaihto-opiskelu > Vaihtoprosessi hausta paluuseen > Hakuohjeet ja valintakriteerit.

Lisätietoja jatkuvasta hausta saat Liikkuvuuspalveluista outgoing.international(at)uwasa.fi.