Kauppatieteellisen tiedekunnan syysvalinnan haku on käynnistynyt!

Haku on nyt käynnistynyt Vaasan yliopiston kauppatieteellisen tiedekunnan tammikuussa 2014 alkaviin opintoihin. Hakuaika alkaa 16.9. ja päättyy 1.10.2013.

Syksyn valinnassa kauppatieteen kandidaatin ja maisterin tutkintoihin valitaan yhteensä 20 uutta opiskelijaa. Opiskelijat hyväksytään suoraan pääaineisiin siten, että johtamisen ja organisaatioiden opinnoissa aloittaa 10 opiskelijaa, kansainvälisessä liiketoiminnassa 5 opiskelijaa ja talousoikeudessa 5 opiskelijaa.

Valinta perustuu ylioppilastutkintotodistuksesta saatavien pisteiden yhteismäärään, valintakoetta ei järjestetä. Koulutukseen haetaan täyttämällä sähköinen hakulomake osoitteessa www.yliopistohaku.fi hakukohteen nimellä ”kauppatieteet”. Hakulomakkeen on oltava tallennettuna hakuajan päättymispäivänä viimeistään klo 16.15.

Valinnan tulokset julkaistaan viimeistään 26.11. Opinnot alkavat 7.1.2014.

Lisätietoja hausta saatavilla yliopiston sivuilla osoitteessa: /fi/for/prospective/criteria/economics/faculty/autumn.

Lisätiedot:

Hakukoordinaattori Miisa Ratavaara, puh. 029 449 8166