Kesäkoulut 2022 ulkomailla

Kesäkoulut 2022 ulkomailla - Summer Schools 2022 abroad
Vielä ehdit hakeutua mukaan vuoden 2022 kesäkouluihin ulkomaille!

Vaasan yliopisto tarjoaa opiskelijoilleen mahdollisuuden ottaa kesälukukausi paremmin käyttöön tukemalla vaihto-opintoja ulkomaisilla kesäkursseilla. Kesäkoulut (Summer Schools / Summer Academy) soveltuvat hyvin sellaisille opiskelijoille, jotka eivät voi osallistua lukukauden tai vuoden mittaiseen vaihtoon. Kesäkouluja järjestetään etenkin kesä-elokuussa. Opiskelu kesäkursseilla kestää usein noin kahdesta viikosta kahteen kuukauteen, riippuen opintojen määrästä.

Kesäkoulut ovat pääasiassa maksullisia, ja opiskelija kustantaa kurssimaksun itsenäisesti. Kesäkouluihin on kuitenkin mahdollista saada Vaasan yliopiston myöntämää apurahaa.

Kesäkoulukohteet sekä tietoa apurahan hakemisesta löydät Opiskelijat-verkkosivuilta kohdasta Kesäkoulut.