Kirjojen noutopiste avattu Vaasan yliopiston, VAMKin ja Novian opiskelijoille ja ...

Avaamme etukäteen tilattujen kirjojen noutopisteen Vaasaan Tritonian pääovelle ma 30.3. Palvelu on käytössä vain Vaasan yliopiston, VAMKin ja Novian opiskelijoille ja henkilökunnalle näiden korkeakoulujen linjausten mukaisesti.

Tilauksen tekeminen

Noutopisteestä voit noutaa etukäteen tilauslomakkeella tilaamasi kirjat. Tee tilaus tällä lomakkeella: https://webropol.com/s/stateofemergency-order

Toivomme, että tilaatte vain ehdottoman välttämätöntä aineistoa, sillä kirjaston resurssit tilausten toimittamiseen ovat poikkeusolosuhteissa rajalliset ja järjestelyssä täytyy pystyä varmistamaan henkilökunnan ja kirjaston asiakkaiden turvallisuus.

Nouto-ohjeet

Klo 16 mennessä tehty tilaus on noudettavissa seuraavana arkipäivänä noutopisteen aukioloaikoina ma-pe klo 11-12 ja 15-16.

Noudata ovessa olevia ohjeita noutaessasi tilaustasi. Kirja on noudettavissa poikkeustilanteen ajan, toistaiseksi 9.4.2020 asti. Tilauksia ei lähetetä postitse.

Noutopisteellä ei ole muita palveluita kuin tilattujen kirjojen nouto. Kirjaston asiakaspalvelu palvelee verkossa ma-pe 9-16 chatin, puhelimen ja sähköpostin kautta.

Kysymykset

sähköposti: loans@tritonia.f