Korkeakoulupappi tukenasi myös koronan aikana

Vaasan suomalaisen seurakunnan logo

Kun sinä korkeakouluyhteisön jäsen

• kaipaat luottamuksellista keskustelua
  • tunnet tarvetta pohtia elämän suuria kysymyksiä (esim. kaiken tarkoitus, toivo tai toivottomuus, yksinäisyys, turvattomuus)
  • olet karanteenissa ja tarvitset apua (esim. kaupassa käyntiin)

ota yhteyttä korkeakoulupappiin. Olemme kaikkia korkeakouluyhteisömme jäseniä varten ja toimimme jokaisen vakaumusta kunnioittaen.

Voimme sopia tapaamisen myös etäyhteydellä tai käydä vaikka yhdessä kävelyllä. Papin vastaanotot korkeakouluilla on peruttu 13.4. asti, mutta auttamistyötä ei ole peruttu. Tiedotamme vastaanottojen jatkumisesta tilanteen mukaan kevään edetessä.

Korkeakoulupappi Tiina jää perhevapaille tällä viikolla. Sijaisena aloittaa 30.3. alkaen pastori Timo Kaukomaa (puh/whatspp 044 480 8218, timo.kaukomaa(at)evl.fi).

Akuutissa tilanteessa voit olla yhteydessä myös kirkon keskusteluapuun: palveleva puhelin 0400 22 11 80 sekä palveleva chat/palveleva netti tai muihin Vaasan suomalaisen seurakunnan työntekijöihin.

Kenenkään ei tarvii olla yksin