Kulutatko rahapelejä verkkoympäristössä?

Hei,

Olen Vaasan yliopistossa markkinoinnin johtamisen maisteriohjelmaa suorittava opiskelija. Teen parhaillaan pro gradu -tutkielmaa, jossa tutkin rahapelien kuluttamisesta verkkoympäristössä. Tarvitsisin tutkimusaineiston keräämistä varten täysi-ikäisiä aktiivisesti rahapelejä kuluttavia henkilöitä haastatteluun, jonka teemat käsittelevät rahapelaamisen valintakriteerejä, rahapelien kulutuskokemusta ja rahapelien kuluttamisen seurauksia.

Tärkeä kriteeri haastateltavalle on se, että hän pelaa pääasiassa joko kotimaisella tai ulkomaisella rahapelipalvelun tarjoajalla verkkoympäristössä. Tässä vaiheessa etenkin kotimaista (Veikkaus Oy) rahapelipalvelun tarjoajaa pääasiassa käyttäviä rahapelaajia tarvittaisiin kovasti mukaan haastatteluihin!

Jos haastattelu kiinnostaa, tarvitset lisätietoja tai tiedät sopivan henkilön haastateltavaksi, olisin kiitollinen yhteydenotostasi. Yhteyden minuun saat viestin lopussa olevan sähköpostiosoitteen avulla. Voidaan sitten sopia tarkemmin haastattelun aikataulusta ja toteutuksesta.

Koronatilanne huomioiden haastattelu voidaan järjestää mahdollisuuksien mukaan joko etänä tai kasvokkain. Itse suosittelisin etähaastattelua tässä tilanteessa, ja aikaisempien kokemuksien perusteella se on hyvin toimiva, helppo ja luonteva tapa järjestää haastattelu. Haastateltavien tietoja käytetään nimettömästi tutkimuksessa ja vastauksia käsitellään luottamuksellisesti.

Kaikkien haastateltavien kesken arvon kaksi 50 euron lahjakorttia esimerkiksi S-ryhmän tai K-ryhmän kauppoihin, kun kaikki haastattelut ovat suoritettu.

Terveisin Mika Tuomaala
mika.tuomaala(at)student.uwasa.fi