Kutsu: innCREA: standards for implementing programmes aimed at discovering and developing creativity, pioneering in pursuit of innovation

Kutsumme sinut lämpimästi tutustumaan Erasmus+-rahoitteiseen hankkeeseen, joka on nimeltään innCREA: standards for implementing programmes aimed at discovering and developing creativity, pioneering in pursuit of innovation.

Luovuus on yksi tärkein tulevaisuuden työmarkkinoilla tarvittavista taidoista. Tule oppimaan, miten eri harjoitusten avulla voidaan lisätä yksilöiden, tiimien, johdon ja organisaatioiden luovuutta!

Työnantajat arvostavat työntekijöitä, jotka osaavat käyttää luovuuttaan innovointiin. InnCREA-hankkeessa tarjotaan työkaluja, joita korkeakouluopettajat voivat hyödyntää opiskelijoiden luovuuden parantamiseen. Työkalut, jotka ovat vapaasti saatavilla hankkeen verkkosivustolla, ovat sovellettavissa myös liiketoimintaympäristöihin ja henkilöstön kehittämistoimintaan.

Tule kokeilemaan innCREAn luovuustyökalua ja luovuusharjoitusta sekä kuulemaan lisää hankkeesta.

Tarjolla pientä purtavaa!

Ilmoittautumislinkki: https://forms.gle/CjoC89Y8tK5kZjCD7

Ilmoitathan mahdollisista erityisruokavalioista.

Voit ilmoittautua jompaankumpaan seuraavista päivämääristä:

Tiistai 8.11. tai 15.11.2022

Aika: 14:30

Paikka: Wolff´s street Cafe, Wolffintie 31, 65200 Vaasa.