Lähijohtajuus-hankkeelle ja LingVaCitylle apurahaa

Kauppias Gustaf Svanljungin lahjoitusrahaston säätiö (Handlanden Gustaf Svanljungs donationsfond) sekä Pohjanmaan kauppakamarin Vaasan kauppakamariosasto jakoivat keskiviikkona 17.4. tutkimusapurahat lukuvuodelle 2013–2014.

Vaasan yliopiston johtamisen yksikkö sai Pohjanmaan kauppakamarin Vaasan kauppakamariosastolta 10 000 euroa Lähijohtajuus-hankkeeseen. Hanke kohdistuu lähijohtamisen kehittämiseen ja tavoittelee sen kautta parempaa työhyvinvointia ja tuloksellisuutta.

LingVaCity sai Kauppias Gustaf Svanljungin lahjoitusrahaston säätiöltä 5 000 euroa elinkeinoelämän kielisuunnitteluun. LingVaCity on Vaasan yliopiston ja Åbo Akademin yhteinen kielisuunnittelun ja -pedagogiikan kehittämiskeskus.

Kauppias Gustaf Svanljungin lahjoitusrahaston säätiö myönsi apurahoja 47 000 euron sekä Pohjanmaan kauppakamarin Vaasan kauppakamariosasto 52 300 euron edestä. Kaikki apurahojen saajat löytyvät säätiön ja kauppakamarin omilta sivuilta.