Liikesivistysrahastolta lähes 150 000 euroa apurahaa Vaasan yliopiston tutkijoille

Liikesivistysrahasto myönsi 17.4.2013 apurahaa yhteensä 147 100 euroa useille Vaasan yliopiston tutkijoille. Kevään 2013 apurahoja myönnettiin yhteensä noin 1,6 miljoonaa euroa. Rahasto tukee ensisijaisesti kauppatieteellistä tutkimusta ja alan jatko-opintoja.
(Kuva: flickrCC)

KTM Karita Luokkanen-Rabetino (16 000 €)
Muutos ja jatkuvuus selviytymisen ytimessä

KTT Ari Huuhka ja työryhmä (15 000 €)
Kuluttajien myymälätason hintamielikuvat ja kaupan hinnoittelustrategiavaihtoehdot

KTM, VTM Jukka-Pekka Heikkilä (12 000 €)
Entrepreneurship in East Asia

KTM Pekka Kurvinen (12 000 €)
Johdettavana median murroksessa – ammattilaisen elämä, kokemus ja kerronta

Lisäksi professori Jorma Larimo ja työryhmä saivat 20 000 euroa kansainvälisen 12th IB Conferencen järjestämiseen Vaasassa.

Pienemmän apurahan saivat Sanna Machaal, Peter Gabrielsson, Mathias Hasselblatt, Erkki K. Laitinen ja Arto Suvas, Isau Ganiyu, Outi Lundahl, Ahmad Arslan, Johanna Kalja, Susanna Kultalahti, Emilia Vähämaa, Hannu Karhu, Katarina Hellén, Henna Jyrinki, Maria Järlström, Liisa Mäkelä, Charlotta Sirén, Tero Vuorinen, Juho Ylimäki, Jenniina Halkoaho sekä Hanna Leipämaa-Leskinen.

Apurahan saajien täydellinen luettelo on nähtävissä Liikesivistysrahaston verkkosivuilla: http://www.lsr.fi/liikesivistysrahaston-kevaan-2013-apurahat/