Liikesivistysrahastolta useita apurahoja yliopiston tutkijoille

Liikesivistysrahasto on myöntänyt syksyn 2014 haussa apurahaa yhteensä 115 500 euroa useille Vaasan yliopiston liiketaloustieteen tutkijoille ja hankkeille.
(kuva/picture: flickrcc)

KTT Niina Koivunen ja työryhmä saivat 15 000 euroa Johtamisen aika - tutkimushankkeeseen johtamisen ajallisista ulottuvuuksista.

KTM Harri Koski sai 10 000 euron apurahan väitöskirjatyöhön Toimintaa johtavat tarinat, narratiivinen tutkimus pk-yrityksissä ja KTM Marko Matalamäki 12 000 euron apurahan väitöskirjaan Growth Trajectories of Mature Companies – Growth Spurts in Focus.

Saleem Rahman sai tutkimustyöhön Investigating Consumers’ Environmental Behaviour: The Role of Connectedness to Nature and Cultural Value Orientations 12 000 euroa.

Professori Jorma Larimo sai 10 000 euroa kansainvälisen 13th IB Conferencen järjestämiseen Vaasassa.

Pienempiä matka- ja muita apurahoja saivat useat muutkin yliopiston tutkijat. Apurahan saajien täydellinen luettelo löytyy Liikesivistysrahaston sivuilta: www.lsr.fi. Liikesivistysrahasto jakoi syksyllä 2014 apurahoja yhteensä 1 113 700 euroa.