Liikuntapalveluiden uusi futsal vuoro alkaa 30.10.

Indoor soccer ball and goal

Vaasan yliopiston liikuntapalveluiden uusi futsal vuoro alkaa sunnuntaina 30.10.

Vuoro järjestetään VAMIAn Hansa kampuksen liikuntasalissa sunnuntaisin klo 19.30-21.00. Liikuntasalin osoite on Ruutikellarintie 2, 65100 Vaasa. Sisäänkäynti liikuntasaliin sijaitsee Hansa kampuksen Korkeamäen päädyssä.

Futsal vuoroille ovat tervetulleita kaikki voimassa olevan liikuntatarran omaavat henkilöt kuin myös Åbo akademin opiskelijat joilla on lunastettuna ÅA Sports tarra. Vaasan yliopiston liikuntapalveluiden liikuntatarran voit ostaa Vaasan yliopiston suljetun verkkokaupan kautta.

Futsalia järjestetään nyt kolmena päivänä viikossa yhteistyössä Åbo Akademin kanssa. Tarkista kaikki harjoituskerrat ja sijainnit liikuntapalveluiden kalenterista.

Lisää informaatiota liikuntapalveluista löydät nettisivuilta