Liikuntapalvelut käynnistyvät 6.9.2021

Vaasan yliopiston liikuntapalvelut - University of Vaasa Sports Services
Vaasan yliopiston syksyn 2021 liikuntapalveluiden vuorot alkavat maanantaina 6.9.2021.

Liikuntatarra on syksystä 2021 alkaen digitaalinen. Syksyn liikuntatarran hinta on Vaasan yliopiston opiskelijoille 30 €. Tarraa voi ostaa 30.8.2021 lähtien Vaasan yliopiston verkkokaupasta.

Liikuntapalveluiden lajivalikoimaan kuuluu mm. ryhmäliikuntaa, eri palloilulajeja ja kuntosalimahdollisuus. Liikuntatarralla saat myös alennusta Vaasan uimahallin, Tennis Center Vaasan ja Padel X Vaasan kertakäyntimaksuista. Voit osallistua liikuntavuoroille, vaikka et olisikaan harrastanut lajia aikaisemmin.

Syksyn liikuntamahdollisuudet Online-liikuntalukujärjestykseen päivitetään maanantaina 30.8.2021.

Lisätietoja liikuntapalveluiden verkkosivuilta

Ohjeistus liikuntavuoroille

• Ennen treenaamista pese kädet huolellisesti saippualla ja lämpimällä vedellä tai käytä käsidesiä.
  • Ryhmäliikuntatunneilla seuraa WSC:n ohjeistusta turvaväleistä ja muista turvallisuusohjeista.
  • Puhdistathan yhteiskäytössä olevat liikuntavälineet ennen tuntia ja sen jälkeen.
  • Ethän osallistu vuoroille sairaana!