Master’s Degree Programme in International Business -maisteriohjelma arvioitu ...

Vaasan yliopiston kauppatieteellisen tiedekunnan maisteriohjelma Master’s Degree Programme in International Business sijoittui 39. länsieurooppalaiseksi maisteriohjelmaksi Eduniversalin parhaat maisteriohjelmat 2016 -rankinglistalla. Eduniversal valitsi listalle 200 maailman parasta kansainvälisen johtamisen maisteriohjelmaa, joista 50 on Länsi-Euroopasta.

Sijoitus rankingissa edellyttää esimerkiksi maisteriohjelman hyvää mainetta opiskelijoita rekrytoivissa yrityksissä, valmistuvien sijoittumista hyviin töihin ja ohjelman kehittämistä opiskelijapalautteen mukaisesti.

– Olemme panostaneet erityisesti maisteriohjelman sisällön ja opetusmenetelmien kehittämiseen. Tämä näkyy myös rankinglistalla, jossa paransimme sijoitustamme. Viime vuonna ohjelma oli sijalla 45, sanoo ohjelmavastaava Minnie Kontkanen.

Suomesta Eduniversalin rankinglistalle pääsivät vain Vaasan yliopiston ja Aalto-yliopiston maisteriohjelmat.

Lisätietoja: Minnie Kontkanen, ohjelmavastaava, p. 029 449 8435