Muistilista ennen lukuvuoden alkua hoidettavista asioista

Tutkinto-opiskelijoiden on vuosittain ilmoittauduttava yliopistoon joko läsnä- tai poissaoleviksi. Sen lisäksi opiskelijan on ennen lukuvuoden alkua hoidettava muutamia muita asioita.

Vanha opiskelija, muistathan syksyn alussa

• ilmoittautua läsnä- tai poissaolevaksi ja maksaa ylioppilaskunnan jäsenmaksun 15.9. mennessä
  • hankkia opiskelijakorttiin uuden tarran
  • Uuden tarran voi hakea VYY:n palvelutoimistolta ylioppilastalolta 1.8. alkaen. Ellet itse pääse paikalle, voit saada tarran myös postitse tai noutaa sen yhteistyöylioppilaskunnasta. (HUOM! Maksuominaisuudella varustettuun opiskelijakorttiin saat tarran vain noutamalla sen henkilökohtaisesti VYY:n toimistolta! Lisätietoja VYY:n sivuilla kohdassa Opiskelijalle > Jäsenyys > Lukuvuositarra.)
  • tarkistaa, että yhteystietosi ovat WebOodissa oikein.

Opintojen suunnittelun tärkeät linkit

Kirjoiltapoistettujen opiskelijoiden tulee maksaa 35 euron uudelleen kirjoilleottomaksu. Lisätietoja Lukuvuosi-ilmoittautuminen-sivuilla kohdassa Unohditko ilmoittautua määräaikana?

Katso myös uutinen Tärkeää tietoa syyslukukauden alkuun