Ongelmia yliopiston sähköpostiliikenteessä

Sähköposti
Kalasteluviestien avulla kaapattujen tilien lähettämän roskapostin vuoksi yliopiston osoitteista lähetetyt viestit eivät välttämättä tällä hetkellä mene perille Googlen tai Microsoftin sähköpostiosoitteisiin (esim. Gmail, Hotmail, Outlook ja Windowslive). Ongelma pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

Sen sijaan opiskelijoiden @student.uwasa.fi -osoite toimii. Akuuteissa asioissa kannattaa olla yhteydessä puhelimitse hakijapalveluihin tai omaohjaajaan.

Uusien opiskelijoiden kannattaa mahdollisimman pian aktivoida yliopiston käyttäjätunnukset ja ottaa niiden avulla käyttöön yliopiston opiskelija-sähköpostiosoite. Käyttäjätunnuksen voi aktivoida sivujen https://it.uwasa.fi/ kautta.

Uusien opiskelijoiden tärkeimmät tiedot löytyvät kootusti sivulta www.uwasa.fi/tervetuloa sekä Tuudo-mobiilisovelluksesta. Lisäksi uudet opiskelijat voivat seurata tiedotusta yliopiston ja ylioppilaskunnan sosiaalisen median tileiltä ja yliopiston verkkosivuilta. Uusia opiskelijoita pyydetään myös liittymään Facebookissa Vaasan yliopiston fuksit 2021-2022 -ryhmään.