Opetuspalkinnon voiton Vaasaan toi teorian ja käytännön nerokas yhdistelmä

Hyödynnettävyys työelämässä sekä teorian ja käytännön toimiva kokonaisuus ratkaisi opetuspalkinnon 2014 voiton Vaasan yliopistoon.

Hyvää on myös voittaneen kurssikokonaisuuden kehittäminen yhdessä opiskelijoiden kanssa ja sen monistettavuus muihin yliopistoihin.

Kurssikokonaisuuden toteutus yhdistää teorian ja käytännön kiinnostavalla tavalla toisiinsa ja opiskelijoiden motivaatiota lisää kursseista muodostuva jatkumo, perusteli tämän vuoden opetuspalkinnon valintaraati voittajan valintaa.

Vuoden 2014 opetuspalkinnon sai Vaasan yliopisto markkinoinnin pääaineopiskelijoille suunnattu 15 opintopisteen kurssikokonaisuus tilastotieteiden johdantokurssi, tilastollinen tietojenkäsittely ja markkinoinnin analyysit. Opetuspalkinnon saivat kurssien opettajat yliopisto-opettaja Minna-Maarit Jaskari ja tutkijatohtori Katarina Hellen kauppatieteellisestä tiedekunnasta sekä päätoiminen tuntiopettaja Christina Gustafsson teknillisen tiedekunnan matemaattisten tieteiden yksiköstä.

Lue koko artikkeli Sefen verkkosivuilta