Opiskelijakortit uudistuvat

VYY:n jäsenkorttina toimiva opiskelijakortti muuttaa muotoaan kesän aikana. Vanhoja opiskelijakortteja ei kuitenkaan tarvitse uusia, vaan vanhanmallisilla korteilla saat kaikki edut ja alennukset totuttuun tapaan.

Uuteen tilausjärjestelmään siirtymisen johdosta kesän 2013 aikana ei uusia opiskelijakortteja ole mahdollista tilata. Uusia opiskelijakortteja aletaan painaa taas elokuussa. Kesän ajaksi EI siis ole mahdollista enää saada uutta opiskelijakorttia.

Voidakseen todistaa jäsenyytensä ja opiskelijastatuksensa VYY:n jäsen voi hankkia itselleen opiskelijakortin. Opiskelijakortin näyttäminen oikeuttaa moniin vain opiskelijoille tarkoitettuihin palveluihin ja alennuksiin. Kortin voimassaolon osoittaa lukuvuositarra. Uuden opiskelijan kannattaa hakea opiskelijakorttia heti ilmoittauduttuaan läsnäolevaksi yliopistoon.

Katso lisätietoja VYY:n verkkosivuilta.