Opiskelijoiden mielenterveysviikko 2022

Opiskelijoiden mielenterveysviikko - Students´Mental Health Week 2022
Opiskelijoiden mielenterveysviikkoa vietetään 7.–14.4.2022. Viikko huipentuu opiskelijoiden mielenterveyspäivään keskiviikkona 13.4.

Vaasan yliopiston ylioppilaskunta VYY, ainejärjestöt ja Vaasan yliopisto ovat järjestäneet Opiskelijoiden mielenterveyspäivän ympärille erilaisia tapahtumia maanantaista keskiviikkoon. Luvassa mm. matalan kynnyksen hengailua sekä erilaisia lajikokeiluja.

Viikko alkaa ainejärjestöjen lajikokeiluilla. Tiistaina on vuorossa mm. aamujoogaa sekä ainejärjestöjen järjestämä poikkitieteellinen haalarimerkkien ompeluilta. Tapahtumat huipentuvat keskiviikon rastirataan, jossa pääset tutustumaan kampuksemme eri tiloihin ja toimijoihin. Rastiradan aikana pääset myös tutustumaan kampuksen ainejärjestöihin.

Lisäksi maanantaista keskiviikkoon on kehutalkoot Mathildan aulassa ja lepohuone Tritonian Vuokossa.

Tarkemman ohjelman löydät VYY:n FB-tapahtumasta Opiskelijoiden mielenterveysviikko / Students’ Mental Health Week.

Mielenterveysviikon tapahtumat ovat kaikille avoimia, ellei erikseen mainita. Kampuksella järjestettävät tapahtumat ovat myös ilmaisia.

Muistathan huolehtia omasta käsihygieniasta tapahtumissa. Mikäli tunnet olosi kipeäksi, älä saavu paikalle tapahtumaan.

Katso myös Nyytin verkkosivu Opiskelijoiden mielenterveyspäivä