Palosaaren kampus avautuu vähitellen 21.4. lähtien

Marmoriportti
Kampuksemme on meille tärkeä oppimisen ja kohtaamisten paikka. Pitkän odotuksen jälkeen avaamme kampusta vähitellen keskiviikkona 21. huhtikuuta lähtien. Tämä ns. hybridimallinen kevennetty läsnäolo kampuksella on ensimmäinen vaihe yliopiston koronatilanteen exit-suunnitelmaa.

On edelleen tärkeää, että henkilöstö ja opiskelijat jaksavat yhdessä noudattaa terveysturvallisuusohjeita, jotta virus saataisiin taltutettua ja voisimme laajentaa toimintaamme kampuksella.

Kevään opiskelu jatkuu pääosin etäopetuksena. Myös henkilökunta jatkaa etätöitä sovitusti heinäkuun loppuun saakka.

Mitä käytännössä tapahtuu?

Opiskelijat voivat varata ajan itseopiskeluun seuraavista lukusaleista:

• Palomäki-sali A201 (Tervahovi), klo 8–11.45 tai klo 12.15–16.00
  • Luokka F118 (Fabriikki 1. kerros), klo 8–11.45 tai klo 12.15–16.00
  • Huom.! Voit varata vain yhden vuoron viikoilla 16–17. Näin voimme tarjota tilat mahdollisimman monelle opiskelijalle.

Varausjärjestelmä löytyy Webropolista.

Varaukset ajalle 21.–23.4. https://link.webropolsurveys.com/EP/2726BF1C1E9AA9FF
Varaukset ajalle 26.–30.4. https://link.webropolsurveys.com/EP/9DFF1B31DDD358B4

Lisätietoja lukusalien varaamisesta saat Seppo Evwarayelta, p. 029 449 8555, seppo.evwaraye@uwasa.fi

Lukusaleihin mahtuu kerralla enintään 10 opiskelijaa. Yliopiston sisätiloihin saa tulla vain, mikäli olet varannut ajan lukusaliin tai exam-tenttiluokkaan tai olet tulossa kopioimaan ja tulostamaan. Kopiointi on mahdollista Palomäki-salissa sekä Fabriikin aulassa.

Sisääntulo Tervahovin Palomäki-saliin on Marmoriportin pääovesta. Sisääntulo Fabriikin aulaan tapahtuu ravintola Erkin vieressä olevasta ulko-ovesta.
Huomioithan, etteivät kampuksen muut tilat ole auki, ja esimerkiksi ravintolat ovat suljetut.

Exam-tenttiluokkiin otetaan varauksia enintään 10 koneelle. Tritonia jatkaa rajoitettua lainaustoimintaa siten, että kirjastossa saa olla enintään 10 asiakasta kerrallaan. Lisätietoja www.tritonia.fi

Yliopiston sisätiloissa käydessä, opiskellessa tai työskennellessä edellytetään kasvomaskin käyttöä ja vähintään 2 metrin turvaväliä. Pääsääntöisesti yhdessä tilassa saa kerrallaan olla enintään 10 henkilöä. Haluamme kaikessa toiminnassamme varmistaa opiskelijoidemme ja henkilökunnan turvallisuuden sekä estää viruksen leviämisen.

Olethan jo ladannut Koronavilkun?

THL:n Koronavilkun avulla nopeutamme virukselle altistuneiden tavoittamista ja tartuntaketjujen katkaisemista. Lataa Koronavilkku.

Lisätietoja:

Opiskelijoiden koronavirusohjeistus
Valtioneuvosto: tietoa ja neuvontaa koronaviruksesta

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos: www.thl.fi