Pepin Valmistuminen-palvelussa lyhyt käyttökatko 17.-18.11.2022

Pepin Valmistuminen-palvelua päivitetään marraskuussa ja palvelu on poissa käytöstä 17.-18.11.2022. Valmistumista ja tutkintotodistusta on elokuusta 2022 lähtien haettu Pepin työpöydän Valmistuminen–palvelussa. Päivityksen jälkeen kaksivaiheinen hakuprosessi yksinkertaistuu.

Opiskelija voi seurata hakemuksen käsittelyä ja valmistumispäivän vahvistamista Pepissä. Tieto valmistumispäivästä lähetetään opiskelijalle myös opiskelijasähköpostiin. Kaikki kandidaatiksi valmistuvat sekä myös kauppatieteiden maisteriksi valmistuvat täyttävät palvelussa edelleen myös palautekyselyn.

Marraskuussa valmistuvat opiskelijat hakevat valmistumista 11.11.2022 mennessä vielä nykyisellä menettelyllä. Myös valmistumiseen liittyvä ohjeistus päivitetään käyttökatkon aikana Valmistuvalle-verkkosivulle.