Professori Peter Gabrielsson nimitetty Industrial Marketing Management -lehden julkaisutoimikuntaan
Professori Peter Gabrielsson on nimitetty Industrial Marketing Management -lehden julkaisutoimikuntaan. Lehti julkaisee johtamisen kannalta relevantteja tieteellisiä artikkeleita markkinoinnin alueelta, erityisesti teollisen ja korkeanteknologian markkinoinnin näkökulmasta. Lehti on kansainvälisesti tunnustettu referoitu tieteellinen huippulehti, joka tunnetaan korkeasta laadustaan. Suomen Julkaisufoorumin laatuluokittelussa lehti on sijoitettu kaikkein korkeimmalle tieteelliselle tasolle 3.
Nimitys voidaan nähdä tunnustuksena professori Gabrielssonin tutkimukselle joka suuntautuu globaaliin markkinointiin ja kansainväliseen yrittäjyyteen.
- On kunnia tulla kutsutuksi tähän arvostettuun julkaisutoimikuntaan. Tulen työskentelemään päätoimittaja Peter LaPlacan ja muiden toimikunnan jäsenten kanssa nostaakseni ja kehittääkseni edelleen Industrial Marketing Management -lehden tieteellistä tasoa ja vaikuttavuutta. Nimitykseni vahvistaa erityisesti kansainvälisen markkinoinnin asiantuntemusta toimikunnassa, Professori Gabrielsson kommentoi nimitystään.