Professori Sami Vähämaa Liiketaloudellisen Aikakauskirjan päätoimittajaksi

Vaasan yliopiston professori Sami Vähämaa on valittu Liiketaloudellisen Aikakauskirjan uudeksi päätoimittajaksi.

Liiketaloudellinen Aikakauskirja on merkittävin suomalainen taloustieteellinen aikakauslehti. Sitä julkaisee Suomen kauppakorkeakoulut ABS ry, joka on Suomen kaikkien yliopistotasoisten kauppatieteellisten yksiköiden yhteistyöelin. ABS aikoo kehittää Liiketaloudellista Aikakauskirjaa Vähämaan johdolla kansainvälisemmäksi ja nostaa entisestään lehden tieteellistä tasoa.

Vähämaa on toiminut laskentatoimen ja rahoituksen professorina Vaasan yliopistossa vuodesta 2006 ja on tällä hetkellä laskentatoimen ja rahoituksen yksikön johtaja. Hän on myös Turun kauppakorkeakoulun dosentti sekä Research Fellow saksalaisessa Kiel Institute for the World Economy -tutkimuslaitoksessa.