Professori Vesa Routamaalle kutsuja kansainvälisiin tehtäviin

Johtamisen yksikön professori Vesa Routamaa on kutsuttu useisiin kansainvälisiin tehtäviin.
(Kuva: flickrCC)

Global Science Forum (GSTF, Singapore) on kutsunut Routamaan järjestämiensä konferenssien Human Resource Management ja Professional Development for the Digital Age ohjelmakomitean jäseneksi. GSTF järjestää kansainvälisiä konferensseja, julkaisee tieteellisiä journaaleja ja kirjoja, ylläpitää digitaalista kirjastoa, tarjoaa konsultointipalveluja sekä ylläpitää yrityshautomoa tehtävänään olla alan johtava osaamiskeskus.

Myös Tarumanagara University (Indonesia) on kutsunut Routamaan vuosittain järjestämänsä konferenssin International Conference on Entrepreneurship and Business Management (ICEBM) tieteelliseen komiteaan. Konferenssi järjestettiin lokakuussa 2012 Jakartassa. Samalla Routamaa toimi vierailevana luennoitsijana Tarumanagara Universityssä.

Psykologisten luonnetyyppien asiantuntijoista koostuva kansainvälinen yhdistys Association for Psychological Type International (APTi) on kutsunut professori Routamaan palkintokomiteaansa eli valitsemaan niitä jäseniä, joita järjestö palkitsee APTi 2013 konferenssissa Miamissa huomattavista saavutuksistaan psykologisen tyyppitutkimuksen ja tyyppiteorian soveltamisen aloilla. Routamaa valittiin asiantuntemuksensa takia.

Lisäksi johtamisen alan kansainvälinen journaali The International Journal of Applied Management Science and Global Developments (IJAMSGD) on kutsunut Routamaan toimituskuntansa jäseneksi.