Rehtori kevään erityistehtävissä

- Jari Kuusisto määräaikainen rehtori 30.6.2016 asti.

Vaasan yliopiston rehtori Suvi Ronkainen hoitaa yliopiston hallituksen päätöksen mukaisesti 1.3.–30.6.2016 erityistehtäviä rehtoraatin asiantuntijana ja valmistelee yliopiston uuden strategian edellyttämiä uudistuksia. Näillä järjestelyillä varmistetaan se, että Suvi Ronkaisen jatkokuntoutukseen liittyvä osa-aikaisjärjestely voidaan toteuttaa.

Hallituksen päätöksen mukaan ajalla 1.3.–30.6.2016 Vaasan yliopiston määräaikaisena rehtorina toimii Jari Kuusisto.

Vaasan yliopisto vastaa näillä järjestelyillä yliopistojen toimintaympäristön ajankohtaisiin haasteisiin. Samalla varmistetaan parhaat mahdolliset edellytykset uuden strategian toteuttamiselle sekä yliopiston menestymiselle tulevalla sopimuskaudella.

Lisätietoja:
Jari Kuusisto, määräaikainen rehtori, p. 029 449 8291