Sinustako Vaasan yliopistoseuran seuraava sihteeri?

Osaaminen  ja osaava työvoima 2030 -juhlavuoden seminaarin paneelikeskustelu
Vaasan yliopistoseura ry hakee uutta sihteeriä. Perinteisesti seuran sihteerinä on toiminut yliopiston opiskelija, jatko-opiskelija, muu yliopiston nuori tutkija/henkilökunnan jäsen. Yliopistoseura on kaikkien Vaasan yliopiston ystävien ja alumnien yhdistys.

Sihteerin tärkeimmät tehtävät ovat jäsen- ja someviestintä, esityslistat ja pöytäkirjat, laskut ja kirjanpito (vain vähän) sekä seuran tilaisuuksien ja tempausten järjestämisessä avustaminen mahdollisuuksien mukaan. Seuralla on ollut noin kaksi tapahtumaa vuosittain. Seuran hallintokieli on suomi, lisäksi seura on lisäämässä englanninkielisiä aktiviteetteja.

Sihteerin palkkio on 400 euroa vuodessa. Tehtävästä saat lisätietoa seuran puheenjohtajalta Marja-Riitta Vestiltä.

Opiskelijana seuran sihteerin tehtävä tuo sinulle kokemusta yhdistystoiminnasta, sosiaalisen median ja sekä jäsenviestinnän sisällön suunnittelusta ja tuottamisesta sekä tapahtumien järjestämisestä. Lisäksi seura on mainio paikka verkostoitua elinkeinoelämän ja julkishallinnon toimijoiden kanssa.

Hae tehtävää

Tee vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot lyhyesti itsestäsi. Lähetä hakemus seuran puheenjohtaja Marja-Riitta Vestille (marja-riitta.vest@vamk.fi) 30.10.2022 mennessä. Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää hakemuslomakkeen 30.10. mennessä.

Vaasan yliopistoseura ry

Yliopistoseura edistää Vaasan yliopiston ja sen ympäristön yhteistyötä monin eri tavoin. Seura tekee yliopiston toimintaa tunnetuksi muun muassa erilaisten tilaisuuksien kautta. Seuran stipendi-rahastosta palkitaan vuosittain hyvin menestyneitä maisteriopiskelijoita. Seura valitsee vuosittain Vaasan yliopiston vuoden alumnin. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa yliopiston ystävä. Opiskelijoille on edullinen opiskelijajäsenyys.