Tärkeää tietoa syyslukukauden alkuun

Syyslukukauden 2021 opintojen ohjaus hoidetaan pääsääntöisesti etänä ja ryhmäohjauksina (temaattiset ja drop in ”kysy mitä vaan opinnoista” -infot).  Näitä tilaisuuksia kannattaa hyödyntää ja kysymyksiä voi esittää chatissä myös anonyyminä. Lisätietoja Omaohjaajat-sivulta.

Syksyn opetusaikataulut ovat pääsääntöisesti valmiina viikolla 34 (elokuun viimeinen kokonainen viikko). Osa opetusaikatauluista on vielä työn alla ja aikatauluihin voi tulla muutoksia. Kevään opetusaikataulut tehdään pääsääntöisesti alkusyksyn aikana ja niihin tehdään tarvittaessa päivityksiä ja täydennyksiä loppuvuodesta. Mahdollisten muutosten vuoksi aikataulut aina hyvä tarkastaa ennen opintojakson alkua. Katso myös uutinen Opintojaksoille ilmoittautuminen alkaa.

Kampusravintoloiden avautuessa Mathildassa pyritään noudattamaan seuraavaa porrastusta:

• klo 10.30-11.00 avoinna kaikille
  • klo 11.00-12.00 pääsääntöisesti kauppatieteen alan opiskelijoille
  • klo 12.00-13.00 pääsääntöisesti tekniikan, hallintotieteiden ja viestintätieteiden alojen opiskelijoille
  • klo 13.00-14.00 avoinna kaikille.

Katso myös uutinen Vaasan Juvenes ravintolat avautuvat.