Tietoa kesätyöpaikoista

Palkkaa nuori logo

Pohjanmaan kauppakamarilla on taas käynnissä #palkkaanuori-haastekampanja, jonka tavoitteena on saada yritysten kesätyöpaikat, ja kesätöitä etsivät nuoret kohtaamaan entistä paremmin. Kampanjan merkitys tiedonvälittäjänä on tänäkin vuonna erityisen tärkeä ja kesätyöpaikkoja on tarjolla runsaasti.

Kampanjassa on jo nyt mukana kymmeniä työnantajia koko kauppakamarialueelta eli Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan maakunnista, ja paikkoja on sekä lukio-, ammatti- että korkeakouluopiskelijoille. Yritysten tarjolla olevat kesätyöpaikat löytyvät koottuna osoitteesta palkkaanuori.fi.

Kampanja toteutetaan myös englanniksi tavoitteena auttaa alueemme kansainvälisiä opiskelijoita työllistymään yrityksiimme. Työpaikat, jotka vastaanottavat englanninkielisiä opiskelijoita on listattu sivulle employtheyouth.fi

Lisätietoa:

Maijastiina Jokitalo, 040 5696 371 ja Mia Brännbacka, 050 309 2331, Pohjanmaan kauppakamari