Uusi strategia tehdään yhdessä

Vaasan yliopiston rehtori on käynnistänyt työn uuden strategian valmistelemiseksi vuosille 2017-2020.

Yliopisto kutsuu kaikkia yhteisön jäseniä ja ystäviä mukaan miettimään Vaasan yliopiston tulevaisuutta ja osallistumaan keskusteluun. Strategiatyön etenemisestä kerrotaan Johtoajatus-blogissa, johon yliopistoyhteisön jäsenet ja sidosryhmät kirjoittavat säännöllisesti. Blogin toivotaan herättävän kommentteja ja keskustelua.

– Blogissa taustoitamme strategiatyötä: miksi teemme jotakin ja mihin suuntaan yliopistomme on menossa. Kun strategiatyötä avataan, ihmiset saavat tilaisuuden kertoa omat ideansa ja vaikuttaa strategiatyöhön, sanoo ma. rehtori Jari Kuusisto.

Aikataulu

• Lokakuu 2015 – tammikuu 2016: strategiatyö
  • Helmikuu 2016: yliopiston hallitus hyväksyy strategian

Lue Johtoajatus-blogista ma. rehtorin uusi kirjoitus yliopiston tulevasta strategiasta ja osallistu keskusteluun.