Uusi Vox cordis ilmestynyt

Pysähdy. Kuuntele. / Vastuullisuuden monet kasvot / Luovia ja hulluja ideoita, olkaa hyvä! / Anna roskille parempi elämä / Kyytiä kapulakielelle!

Tämän vuoden ensimmäisen Vox cordis -numeron teemana on vastuullisuus. Lehti kertoo mm. filosofin, hallintotieteilijän ja kuluttajatutkijan näkemyksiä vastuullisesta elämästä, arvokkaasta taidosta elää tässä hetkessä sekä yliopiston alumnista, joka haluaa luoda koulun kaikille maailman lapsille. Lisäksi professori kertoo, paljonko vastuu painaa, ja esittelyssä on johdon uusi blogi.

Lehti postitetaan maksutta tilaajille. Jakelupisteitä on Palosaaren yliopistokampuksella Tervahovissa ja Fabriikissa, Seinäjoen ja Kokkolan yliopistokeskuksissa sekä mm. kirjastoissa, lentoasemalla ja terveyskeskuksissa.

Voit lukea tuoreimmat yliopistokuulumiset myös lehden sähköisestä versiosta. Vox cordis ilmestyy seuraavan kerran toukokuun alussa.