Uusi Vox cordis -yliopistolehti ilmestynyt!

Unelmien uratie voi aueta yllättäen / Entistä parempaa yliopisto-opetusta / VYY on nuorekas ja ajan hermolla oleva ylioppilaskunta / Mitä yliopistossa tapahtuu kesällä?

Tämän vuoden kolmas yliopistolehti on nyt ilmestynyt.

Lehden teemana on opiskelu. Tuore numero sisältää muun muassa asiaa Takuuteekkari®-hankkeesta ja lukioaikana saatavasta yliopisto-opetuksesta. Lehti paljastaa, mikä Vaasan yliopistossa on parasta, ja sarjakuva esittelee humoristisesti neljä erilaista akateemista uratarinaa.

Lehti postitetaan maksutta tilaajille, ja jakelupisteitä on Palosaaren yliopistokampuksella Tervahovissa ja Fabriikissa, Seinäjoen ja Kokkolan yliopistokeskuksissa sekä mm. kirjastoissa, lentoasemalla ja terveyskeskuksissa.

Voit lukea tuoreimmat yliopistokuulumiset myös lehden sähköisestä versiosta. Lehti ilmestyy seuraavan kerran marraskuussa.