Vaasan yliopistolehti ”Vox cordis” 1/2013 ilmestynyt

Vaasan yliopistolehti uudistuu vuonna 2013. Uusi, tyylikäs julkaisu kertoo kiinnostavalla tavalla yliopiston toiminnasta: tutkimuksesta, koulutuksesta ja yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen muodoista. Ilmestymiskertoja on lisätty neljään vuodessa ja myös lehden nimi on saanut etuliitteen Vox cordis (sydämen ääni).

Vuoden 2013 ensimmäinen numero kertoo mm. bloggaavista opiskelijoista, televisionkatselun makumieltymyksistä, pienen yliopiston suuresta tarinasta ja uusi sarjakuva valottaa sosiaalisen median käyttötapoja.

Lehti postitetaan maksutta tilaajille, ja jakelupisteitä on Palosaaren yliopistokampuksella Tervahovissa ja Fabriikissa, Seinäjoen ja Kokkolan yliopistokeskuksissa sekä mm. kirjastoissa, lentoasemalla ja elinkeinokeskuksissa.

Voit lukea tuoreimmat yliopistokuulumiset myös lehden sähköisestä versiosta. Lehti ilmestyy seuraavan kerran huhti-toukokuussa, ja silloin mukana ovat myös tutkimus- ja koulutuspalveluja tarjoavan Levón-instituutin kuulumiset.

Antoisia lukuhetkiä!