Vaasan yliopistolehti Vox cordis 2/2013 ilmestynyt

Vuoden 2013 kevät-kesän numeron teemana on johtaminen. Lehti kertoo mm. nykyajan vaatimuksista eettiselle johtajalle, opiskelijoista johtamisen haasteiden parissa, koulukiusaamisen anatomiasta sekä johtajana kasvamisesta. Kampuskysely valottaa, nappaako kesän vietto luentosalissa.

Mukana ovat myös tutkimus- ja koulutuspalveluja tarjoavan Levón-instituutin kuulumiset: lehdet yhdistyvät tästä numerosta alkaen.

Lehti postitetaan maksutta tilaajille, ja jakelupisteitä on Palosaaren yliopistokampuksella Tervahovissa ja Fabriikissa, Seinäjoen ja Kokkolan yliopistokeskuksissa sekä mm. kirjastoissa, lentoasemalla ja terveyskeskuksissa.

Voit lukea tuoreimmat yliopistokuulumiset myös lehden sähköisestä versiosta. Lehti ilmestyy seuraavan kerran syyskuussa.

Antoisia lukuhetkiä!