Vaasan yliopistolehti Vox cordis 3/2013 ilmestynyt

Puhtaamman ilman puolesta / EPAS kertoo laadusta / Pellepelottoman unelmapajassa / Avoin yliopisto laajentaa Helsinkiin ja verkkoon / Energiakylässä on voimaa

Tämän vuoden kolmas yliopistolehti Vox Cordis on nyt ilmestynyt.

Vuoden 2013 syksyn numeron teemana on energia. Lehti kertoo mm. ratkaisuista puhtaamman ilman puolesta, tekniikan tutkimus- ja opetuslaboratorio Technobothniasta, energiaomavaraisista kylistä sekä energia-alaa ja liiketaloutta yhdistävästä kehittämisohjelmasta. Kampuskysely valottaa, miten energiaa säästetään arjessa.

Lehti postitetaan maksutta tilaajille, ja jakelupisteitä on Palosaaren yliopistokampuksella Tervahovissa ja Fabriikissa, Seinäjoen ja Kokkolan yliopistokeskuksissa sekä mm. kirjastoissa, lentoasemalla ja terveyskeskuksissa.

Voit lukea tuoreimmat yliopistokuulumiset myös lehden sähköisestä versiosta. Lehti ilmestyy seuraavan kerran marras-joulukuussa.

Antoisia lukuhetkiä!