Vaasan yliopistolehti Vox cordis - mitä mieltä olet? - vastaa lukijakyselyyn

Vaasan yliopistolehti Vox cordis haluaa jakaa tietoa yliopistomme tutkimuksesta, koulutuksesta ja ihmisistä yliopiston ulkopuolelle.

Haluamme nyt kuulla, mitä sinä ajattelet lehdestä. Vastauksillasi on vaikutusta!  Pyydämmekin sinua vastaamaan kyselyyn, joka auttaa meitä tekemään entistä kiinnostavampaa lehteä.

Lukijakysely: https://webropol.com/s/voxcordis-lukijakysely-2020

Vastaathan kyselyyn 22.5.2020 mennessä. Yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme kolme tavarapalkintoa.

Sydämellinen kiitos palautteestasi etukäteen
ja hyviä lukuhetkiä myös jatkossa!

Vox cordis -lehteä on jaossa yliopiston eri rakennuksissa, josta opiskelijat ja yliopistolla vierailevat voivat ottaa sen mukaansa luettavaksi. Lisäksi lehdestä on sähköinen näköisversio www.issuu.com/universityofvaasa -sivulla. Postitamme lehteä eri tahoille, muun muassa yliopiston alumneille, kirjastoihin, toimituksiin, koulujen opoille, yhteiskunnan vaikuttajille, kuntiin ja yrityksiin.