Vox cordisin alumninumero ilmestynyt

Kirjailijan tulkki / Sähköauton kyydissä / Onko yliopisto-opinnosta hyötyä työuralla? / Kalakämppien lintutarkkailija

Kevään Vox cordis -numeron 2/2015 teemana on alumnit. Vaasan yliopiston tiedotuslehti kertoo mm. millaista hyötyä yliopisto-opinnoista on ollut työurilla, miten kirjailijan ääni käännetään toiselle kielelle ja mitä parviälyllä voi saada aikaan.

Lehti postitetaan maksutta tilaajille sekä lähes 8 000 Vaasan yliopistosta valmistuneelle. Jakelupisteitä on Palosaaren yliopistokampuksella Tervahovissa ja Fabriikissa, Seinäjoen ja Kokkolan yliopistokeskuksissa sekä mm. kirjastoissa, lentoasemalla ja terveyskeskuksissa.

Voit lukea tuoreimmat yliopistokuulumiset myös lehden sähköisestä versiosta. Vox cordis ilmestyy seuraavan kerran syyskuussa.