Yliopisto Seinäjoen Tutkimalla tutuksi -luennoilla

Tutkimalla tutuksi -esitykset jatkuvat Seinäjoen kaupunkikirjasto-maakuntakirjastossa vuonna 2013. Vaasan yliopiston tutkijat ovat mukana pitämässä yleisöluentoja.
(Kuva: flickrCC)

Tutkija Maijastiina Jokitalo kertoo väitöstutkimuksestaan 8. tammikuuta. Jokitalon aiheena on: ”Hallitsetko painoasi vai hallitseeko painosi sinua?”. Vaasan yliopiston Epanet-professori Timo Mantere pohtii 5. maaliskuuta scifi-kirjallisuuden ja -elokuvien suhdetta tieteeseen. Hänen otsikkonsa on: ” Tiede vs. science fiction!”.

Tilaisuudet järjestetään kirjaston Jaaksi-salissa aina tiistaisin kello 18–19 ja ne ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Ne toteutetaan Seinäjoen yliopistokeskuksen ja Seinäjoen kaupunkikirjasto-maakuntakirjaston yhteistyönä.