Yliopistolle uusi Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuustyöryhmä

Vaasan yliopistoon on nimitetty uusi ja laajempi Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuustyöryhmä.
VYY saa Suuri Sydän -palkinnon 2020

Henkilökuntajärjestöjen lisäksi työryhmässä on edustajat Opiskelun ja opetuksen palveluista, koulutusohjelmista ja HR:stä. Lisäksi työryhmään kuuluu opiskelijaedustaja ja ylioppilaskunnan edustajat. Jatkossa työryhmä palvelee aikaisempaa paremmin koko yliopistoyhteisöä tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusasioissa.

Yliopisto myöntää vuosittain Suuri Sydän -tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuspalkinnon. Palkinto jaettiin ystävänpäivänä Vaasan yliopiston ylioppilaskunnalle. Ylioppilaskunta on edistänyt tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta esimerkillisesti yliopistoyhteisössä saaden aikaan kulttuurimuutoksen, joka tulee jatkumaan pitkään.