Markkinoinnin johtaminen, KTM
Miksi valita Vaasan yliopiston kauppatieteet
Työelämään valmis asiakaskeskeisen liiketoiminnan kehittäjä Markkinoinnin johtamisen maisteriopintojen sisällöt
Yritykset tarvitsevat asiantuntijoita, jotka ymmärtävät asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnan kehittämisessä. Markkinoinnin johtamisen maisteriohjelmassa opit, miten asiakaslähtöisyys ja markkinatiedon analysointi tuodaan strategisen päätöksenteon ytimeen.
Opinnot syventävät osaamistasi markkinoinnin strategisessa johtamisessa, innovaatioiden ja brändien hallinnassa sekä digitaalisen liiketoiminnan kehittämisessä. Opintojaksot ovat vahvasti työelämälähtöisiä ja erityisillä projektikursseilla ratkotaan yritysten liiketoiminnan haasteita asiakaslähtöisen ymmärryksen näkökulmasta.
Markkinoinnin työtehtävissä painottuu kyky tehdä yhteistyötä niin yrityksen sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa. Tämän vuoksi maisteriohjelmaan on suunniteltu erityisiä opintokokonaisuuksia, joiden avulla voit kehittää omaa osaamistasi tietyillä liiketoiminnan osa-alueilla ja saada kokemusta monialaisesta tiimityöskentelystä:
- Sustainability as a Service Logic
- Digitaaliset markkinapaikat
- Innovaatioiden kaupallistaminen
Maisteriohjelmasta valmistuttuasi osaat johtaa asiakaslähtöistä liiketoimintaa ja hyödyntää monipuolisesti asiakas- ja markkinatietoa. Valmistuneilla on erinomaiset valmiudet toimia markkinoinnin asiantuntija- ja johtotehtävissä esimerkiksi kulutustuotteiden, palveluiden, elämysten tai kulttuurin parissa.
Hae ohjelmaan
Lisätietoja ohjelmasta ja tarkat valintaperusteet näet Opintopolku.fi-palvelusta.
Kysy lisää!
Hakijapalvelut auttavat hakukelpoisuuteen, hakuaikaan, valintaperusteisiin, pääsykokeisiin ja valinnan tuloksiin, opiskelupaikan vastaanottamiseen, opintojen aloittamiseen ja yliopistoon kirjoittautumiseen liittyvissä kysymyksissä.
Opintoneuvonnasta voit kysyä lisää tutkinnon sisällöistä, opetusjärjestelyistä ja esimerkiksi aiempien opintojen hyväksilukemisesta.