14. International Business -konferenssi pidetään Vaasan yliopistolla 23.-25. elokuuta 2017 sekä konferenssiin liittyvä kansainvälinen tohtoritutoriaali 23. elokuuta.

Lisätietoa ja ohjelma:

www.uwasa.fi/ibconference

Vaasan yliopiston markkinoinnin laitos organisoi jo neljännentoista kerran kansainvälisen liiketoiminnan alan konferenssin (14th Vaasa Conference on International Business) Tapahtumaan osallistuu kansainvälisen liiketoiminnan alan tutkijoita useista eri maista.

Konferenssialustukset käsittelevät laajalti kansainväliseen liiketoimintaan liittyviä ajankohtaisia kysymyksiä. Konferenssiin liittyy kiinteästi yhden päivän mittainen kansainvälinen tohtoritutoriaali.

Joka toinen vuosi järjestettävä Vaasa IB -konferenssi on saanut vakiintuneen aseman kansainvälisen liiketoiminnan alan tutkijoiden tapahtumana Euroopassa.

Call for papers - 31.5.2017 mennessä.