Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Minä ja tiede -luento (Seinäjoki): Samanaikainen kilpailu ja yhteistyö - mahdollisuudet ja haasteet

Aika
Ma 13.11.2017 | 18:00 - 19:00

Vaasan yliopiston uusi yrittäjyyden professori Annika Tidström luennoi Minä ja tiede -yleisöluennolla Seinäjoen kirjaston Jaaksi-salissa 13. marraskuuta klo 18-19. Maksuttoman ja kaikille kiinnostuneille tarkoitetun luennon aiheena on ”Samanaikainen kilpailu ja yhteistyö – mahdollisuudet ja haasteet”.

Tule tutustumaan uuteen professoriimme! Marraskuussa professorina aloittava Annika Tidström tulee työskentelemään Vaasan yliopiston toimipisteessä Seinäjoen yliopistokeskuksessa. Hän on yksi Etelä-Pohjanmaan korkeakouluyhdistyksen Epanet-verkoston professoreista.

Lue tiedote uudesta professorista

Minä & tiede -yleisöluennot:

Mitä siellä yliopistolla oikein tehdään? Tutkimustyö ei aina ole näkyvää, mutta se koskettaa jokaisen arkea tavalla tai toisella. Minä & tiede -yleisöluennoilla pureudutaan ajankohtaisiin ja mielenkiintoisiin tutkimusaiheisiin. Tiede on meidän kaikkien.

Tervetuloa mukaan oppimaan ja oivaltamaan! Vapaa pääsy.

Ota oivallus! Minä ja tiede -luennot ovat keskustelevia tapahtumia keskellä kaupunkia. Niissä käsitellään ajankohtaisia aiheita kansantajuisesti.

Vaasan yliopisto haluaa olla oman alueensa arjessa mukana tukemassa alueen menestystä ja kansainvälistymistä. Yliopisto haluaa näkyä ja kuulua siellä, missä ihmiset ovat: kaupungilla, kahvipöydissä ja verkossa.