Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Apurahojen jakotilaisuus Vaasan yliopistolla

Aika
Ke 26.4.2017 | 13:00 - 15:00

Keskiviikkona 26.4. jaetaan Evald ja Hilda Nissin Säätiön, Yliopistosäätiön, Pohjanmaan kauppakamarin hallinnoimien rahastojen sekä kauppias Gustaf Svanljungin lahjoitusrahaston myöntämät apurahat. Tervetuloa apurahojen jakotilaisuuteen Vaasan yliopiston kampukselle tiedekirjasto Tritoniaan.

**

Vaasan yliopiston Tutkijakoulu jakaa keskiviikkona 26.4. Evald ja Hilda Nissin Säätiön sekä Yliopistosäätiön lahjoittamia apurahoja väitöskirjatyöhön.

Evald ja Hilda Nissin Säätiö jakaa apurahoja vuosittain kaupallisia opintoja, jatko-opintoja tai tutkimustyötä harjoittaville opiskelijoille ja tutkijoille sekä liikesivistyksen edistämiseen Vaasan seudulla.

Yliopistosäätiö tukee Vaasan yliopiston kehittämistä ja sen piirissä harjoitettavaa tieteellistä tutkimusta ja opetusta.

Samassa tilaisuudessa jaetaan Pohjanmaan kauppakamarin hallinnoimien rahastojen apurahat sekä Kauppias Gustaf Svanljungin lahjoitusrahaston myöntämät apurahat.

Tilaisuus järjestetään tiedekirjasto Tritonian auditorio Nississä 26.4. klo 13.

Aika: Keskiviikko 26.4.2016 kl0 13.
Paikka: Auditorio Nissi, Tritonia
Osoite: Yliopistonranta 7, 65200 Vaasa

Lisätiedot: Virpi Juppo, Päällikkö, tutkimuksen palvelut ja tutkijakoulu, sähköposti: virpi.juppo(at)uwasa.fi, puh. 029 449 8111