Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Luento: Ravitsemus ja terve luusto pitävät pystyssä pitempään (Carola Wisur-Hokkanen)

Ti 18.3.2014 | 15:00 - 16:30

Jokaiselle asiasta kiinnostuneelle iästä riippumatta suunnatussa Ikääntyvien yliopiston luentosarjassa hankitaan tänä keväänä eväitä tavallisimpien ikääntymisen aiheuttamien ongelmien torjuntaan otsikolla: Ehkäisyneuvontaa ikääntyville!

Sarja jatkuu aiheella:

ti 18.3. Ravitsemus ja terve luusto pitävät pystyssä pitempään: kaatuilu, murtumat ja niiden ehkäisy sekä kuntoutus
Kliininen erityissairaanhoitaja Carola Wisur-Hokkanen
Paikka: Vaasan yliopisto (Wolffintie 34, Vaasa)
A201 Palomäki-sali, klo 15.00 – 16.30

Ilmoittautuminen yksittäiselle luennolle tai koko luentosarjaan

Ilmoittaudu luennolle Vaasan kesäyliopistoon sähköisellä lomakkeella osoitteessa www.vaasankesayliopisto.fi. Huom! Voit ilmoittautua myös luennolla.

Luentosarjan hinta 20 €. Ei ikärajaa. Yksittäiselle luennolle osallistuminen maksaa 10 €. Vaasan yliopiston opiskelijoille luennot ovat maksuttomia opiskelijakortilla. Luennot ovat Vaasan yliopiston avoimen yliopiston, Vaasan kesäyliopiston sekä Vaasa-opiston yhteistyössä järjestämiä.

Aiheet kevään luentosarjassa

Ehkäisyneuvontaa ikääntyville

Kliininen erityissairaanhoitaja Carola Wisur-Hokkanen
Vaasan yliopisto (Wolffintie 34, Vaasa)
A201 Palomäki-sali, klo 15.00 – 16.30

ti 1.4. Muisti ja sen sairaudet
Varapuheenjohtaja Kaarina Fränti, Vaasan seudun muistiyhdistys ry.
Tiedekirjasto Tritonia (Yliopistonranta 7, Vaasa)
Nissi-auditorio, klo 15.00 – 16.30

Lisätietoja Vaasan yliopiston avoimen yliopiston ikääntyvien ihmisten yliopisto-opetuksesta

Vaasan yliopiston avoin yliopisto