Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

VAASAN YLIOPISTOSEURAN KEVÄTSEMINAARI "Paikallisuus ja digitalisaatio"

Aika
Ma 24.4.2017 | 18:00 - 19:00

VAASAN YLIOPISTOSEURAN KEVÄTSEMINAARI

MAANANTAINA 24.4. klo 18
Kurtén-auditorio (C203), Tervahovi, Vaasan yliopisto

PAIKALLISUUS JA DIGITALISAATIO

Tilaisuudessa Vaasan yliopiston aluetieteen yliopistonlehtori Ilkka Luoto kertoo maaseudun tietoverkkoyhteyksien ja palvelujen sähköistämisen vaikutuksista aluerakenteeseen ja erilaisten paikkojen käyttöön. Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja kaikki yliopiston ystävät ovat tervetulleita!

Keskustelutilaisuudessa on kahvitarjoilu, jonka vuoksi pyydämme ilmoittautumaan viimeistään torstaina 20.4. e-lomakkeella https://eforms.uwasa.fi/lomakkeet/4713/lomake.html
tai suoraan yliopistoseuran sihteerille Laura Perttolalle (laura.perttola@uwasa.fi, p. 050 340 2417)

Ennen yleisötilaisuutta, klo 17.00, Kurtén-auditoriossa pidetään Vaasan yliopistoseuran varsinainen kokous. Kokoukseen ovat tervetulleita seuran jäsenet sekä kaikki seuran toiminnasta kiinnostuneet yliopiston ystävät. Lisätietoa toiminnasta ja jäseneksi liittymisestä saat osoitteesta www.facebook.com/vaasanyliopistoseura. Opiskelijajäsenille on alennettu jäsenmaksu. Kokouksessa on äänioikeus yliopistoseuran jäsenillä.