Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Ajetaan me tandemilla, jutellaan ja opiskellaan! - Kielenopetuksen uusia tuulia. Minä & tiede -luento

To 18.9.2014 | 18:00 - 19:30

FT, projektijohtaja Katri Karjalainen: Ajetaan me tandemilla, jutellaan ja opiskellaan! - Kielenopetuksen uusia tuulia

”Keskustelu toisen kotimaisen kielen opetuksesta ja kaksikielisistä kouluista käy vilkkaana. Yksi paljon kiinnostusta herättänyt toisen kotimaisen kielen opetusmenetelmä on luokkatandem. Siinä kaksi opiskelijaa, joilla on eri äidinkieli, työskentelevät yhdessä oppiakseen toistensa kieliä. Luennolla esitellään tätä Vaasassa kehitettyä opetusmenetelmää sekä siitä saatuja käytännön kokemuksia ja tutkimustuloksia.”

HUOM! Vaasassa klo. 18 alkavat luennot pidetään jatkossa Vaasan pääkirjastossa (Kirjastonkatu 13).

Minä & tiede -luennot pidetään myös Seinäjoella, pääkirjastossa (Alvar Aallonkatu 14) saman viikon tiistaina osana Seinäjoen yliopistokeskuksen Tehoa tieteestä -luentoja.

Pohjalaisessa ilmestynyt juttu 16.9.2014

Lue lisää Minä & tiede -luennoista sekä tulevista aiheista.