Väitös: Salman Saleem (markkinointi)
KTM Salman Saleemin markkinoinnin alaan kuuluva väitöstutkimus “Examining the Reflection of Culture in Advertising: The Role of Cultural Values and Values Practices Inconsistency” tarkastetaan torstaina 24.11.2016 klo 13 Vaasan yliopiston Nissi –auditoriossa (K218, Tritonia).
Vastaväittäjänä tilaisuudessa toimii Associate Professor Sandra Diehl (Alpen-Adria University of Klagenfurt, Itävalta) ja kustoksena professori Jorma Larimo. Väitöstilaisuus on englanninkielinen.
Väitöskirja naulattiin torstaina 10.11.2016 klo 12.30 yliopiston väitöskirjataululle Tervahoviin, jonka jälkeen väitöskirja on saatavilla sähköisessä muodossa yliopiston sivulla:
http://www.uwasa.fi/fi/research/publications/orders/database/?sarja=4 .
***
The public examination of M.Sc. Salman Saleem’s doctoral dissertation “Examining the Refection of Culture in Advertising: The Role of Cultural Values and Values Practices Inconsistency” will be held on Thursday 24 November at 13 o´clock in auditorium Nissi (K218, Tritonia). The field of dissertation is marketing.
Associate Professor Sandra Diehl (Alpen-Adria University of Klagenfurt, Austria) will act as opponent and Professor Jorma Larimo as custos. The examination will be held in English.