Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Seminaari: Median murros, haasteet tänään ja huomenna?

To 12.11.2015 | 18:00 - 20:00

Tervetuloa Vaasan yliopistoseuran järjestämään seminaariin ja keskustelutilaisuuteen Median murros ja haasteet 12.11.2015 klo 18–20 Vaasan yliopistolle Kurtén-auditorioon.

Käsittelemme digitalisaatiota, median rahoituksen haasteita ja mediaetiikkaa median edustajien kanssa.

Keskustelijoina ovat Pohjalaisen päätoimittaja Toni Viljanmaa, Ilkan päätoimittaja Satu Takala ja YLE Pohjanmaan aluepäällikkö Hannele Haanpää-Holappa. Tilaisuuden avaa Vaasan yliopiston rehtori Jari Kuusisto.

Moderaattoreina keskustelussa toimivat Vaasan yliopiston viestintätieteiden oppiaineesta yliopisto-opettaja, FT Maria Eronen-Valli sekä julkisjohtamisesta tohtorikoulutettava Venla Mäntysalo.

Kahvitarjoilun vuoksi pyydämme teitä ilmoittamaan osallistumisestanne sähköpostitse: venla.mantysalo@uwasa.fi tai puhelimitse: 029 449 8329.

Parhain terveisin,

Vaasan yliopistoseuran puheenjohtaja