Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Asiakaskokemus-seminaari ja Teknisen viestinnän 20-vuotisjuhla

Pe 14.10.2016 | 12:30 - 17:00

Asiakaskokemus-seminaari ja Teknisen viestinnän 20v juhla

Teknisen viestinnän koulutuksen 20-vuotisjuhlaa vietetään perjantaina 14.10.2016 päiväseminaarin ja iltajuhlan merkeissä. Tervetuloa!

Asiakaskokemus (CX) -seminaari

Ajankohta: perjantai 14.10.2016 klo 12:30-17:00

Paikka: Tiedekirjasto Tritonian Nissi-sali (Yliopistonranta 7, 65200 Vaasa)

Eri alojen asiantuntijat käsittelevät asiakaskokemusta työelämälähtöisesti eri näkökulmista. Mitä tekee asiakaskokemuksen konsultti, entä mitä on asiakaskokemus sosiaalisen median, visuaalisen viestinnän ja myynnin konteksteissa? Tilaisuudessa esitellään myös lyhyesti Vaasan yliopiston teknisen viestinnän koulutuksen historia ja nykypäivä.

Seminaarin järjestävät yhteistyössä Vaasan yliopiston teknisen viestinnän koulutus, HCI-alan osaajien yhdistys ja Suomen teknisen viestinnän yhdistys.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Kahvitarjoilun takia ilmoittautuminen, ks. alla.

Illalla ohjelman alumnit, opiskelijat, henkilökunta ja yhteistyökumppanit jatkavat 20-vuotisjuhlintaa opiskelijajärjestö Giga ry:n järjestämän vuosijuhlan merkeissä.

Tarkemmat tiedot seminaarista ja iltajuhlasta sekä ilmoittautumisohjeet löytyvät osoitteesta http://www.uwasa.fi/fi/sites/tevi20v/